Oldtimer-huren.nl beschikt over goed onderhouden klassiekers die uitermate geschikt zijn om te gebruiken als trouwvervoer. Uiteraard bieden wij de mogelijkheid om zelf te rijden zonder chauffeur. Heb je liever een chauffeur? Ook dat is mogelijk! Ons klassieke trouwvervoer is klaar om te schitteren. Samen maken we er een spetterende dag van!
De Ford Mustang Cabrio is te huur vanaf € 125,00. Deze na-oorlogse Amerikaanse auto's werden vol gehangen met chroom, hadden het design van een mobiele wolkenkrabber en zwabberden, deinden en waggelden over de highways. Deze auto's waren niet bedoeld om mee te rijden, eerder te cruisen. Tot Ford in 1964 de Mustang voorstelde... Meer weten over dit bijzondere trouwvervoer? Klik dan door naar onze website.
De Volkswagen Beetle (Kever) is te huur vanaf € 85,00 en de VW Kever Karmann 1303 Injection Convertible vanaf € 109,00. De kever is de meest verkochte auto aller tijden. En dat is niet voor niks! Het design was anders dan alle andere auto's die in die tijd van de band afrolden. Maar dat was het niet alleen, de combinatie van degelijkkeid, de betrouwbare motor en bovenal de betaalbare prijs zorgde ervoor dat iedereen deze auto wilde hebben. Zo is deze auto ook een perfecte eyecatcher op jullie trouwdag.
Te huur vanaf € 139,00. Oorspronkelijk werden VW busjes ingedeeld volgens het aantal ramen dat ze hadden. Het model waar het hier om gaat had 23 ramen. Om onderscheid te maken tussen de gewone 23-ramer en de luxe uitvoering werd de naam Samba bedacht. Deze VW bus had aan de zijkant in plaats van een schuifdeur twee draaiportieren. Daarnaast had deze auto een stoffen zonnedak dat open geschoven kon worden en in de zijkanten van het dak zaten panoramaramen. In die jaren stond de Samba bekend als hippiebus. Het idee van de Samba werd losgelaten toen Volkswagen de opvolger, de T2 in productie nam. Deze VW bus wordt gezien als één van de meest iconische auto ontwerpen ooit gemaakt. Dus mocht je op je trouwdag willen rijden in een unieke VW bus, dan is dit zeker een goede keuze!
Om het succes van het Volkswagenbusje te begrijpen, gaan we een stukje terug in de tijd. De bus is bedacht door Ben Pon, de eerste Volkswagen importeur. Pon zag in de Volkswagenfabriek in Wolfsburg een transportwagentje voor onderdelen, aangedreven door de motor van een Kever. De zogenoemde "plattenwagen" kon niet op de openbare weg worden gebruikt omdat de chauffeur achterop het voertuig zat, boven de motor. Pon zag natuurlijk een grote kans voor de Europese markt. Hij maakte een ruwe schets van de T1. Het werd een bus met ronde vormen, de motor achterin en het stuur voorin. Dit 8 persoons busje is ideaal voor een wat groter gezelschap voor bruiloften en andere gelegenheden.